ותשובות

 

Horiz_Line

סעיף.1

שאלה: איך אני יוצר סיסמה לאריח מסויים?

תשובה: מאוד פשוט , לגשת לאריח מערכתויופיע לכם למעלה אופציות נוספות ◄ הגדרות מערכת קודיphenomenal (בצד ימין למטה) מסך הבית ותזינו את הסיסמה הרצויה שאתם רוצים, (לעיין בתמונה המצורפת).

תמונה מספר 1 מתוך 2 .1

 

אחרי שהזנתם את הסיסמה הרצויה , בחרו באותו מסך ב-"לחץ כאן כדאי להתאים את מסך הבית", ותגיעו למסך הבא , פשוט תבחרו את הקטגוריה הרצויה וסמנו ב-"כן" כפי שבתמונה הבאה, ולסיום בחרו באישור.

 

תמונה מספר 2 מתוך 2.2

Horiz_Line

סעיף.2

שאלה: המערכת WIZARD IL לא מופיעה ברפו שמותקן?

תשובה: תורידו את הרפו המעודכן בגרסה 1.0.7 לחצו כאן

Horiz_Line

סעיף.3

שאלה: התקנתי את WIZARD IL מתוך הרפו איפה אני מוצא את זה?

תשובה: אחרי ההתקנה צאו למסך הראשי בקודי ותלכו לתוכנות , לבעלי מערכות אנדרואיד תפעלו לפי התמונה הזו ותבחרו ב-WIZARD IL .

 

Horiz_Line

סעיף.4

שאלה: לא מצליח לנגן סרט או סדרה , מספריית הסרטים\סדרות?

תשובה: הגדרות  הרחבות שלי  הרחברות וידאו  תחפשו את התוסף Stream All The Sources ותבחרו בו  לבחור בסרטים , תופיע בפניכם הודעה לחצו על YES ותפעילו את הקודי מחדש לפניכם מצורפת תמונה להדגמה .

Horiz_Line

סעיף.5

שאלה: התקנתי את הוויזארד מתוך המערכת אבל העיצוב לא מופיע?

תשובה: כנראה שלא ביצעתם את הכיבוי בסיום ההתקנה כמו שצריך , מה שעליכם לעשות זה לאפס את הקודי למצב התחלתי ולהתקין שנית את המערכת והוויזארד.

שימו לב ! לבעלי מערכות אנדרואיד , בסיום ההתקנה תוצג הודעה המורה על סיום ההורדה עליכם לנתק את המכשיר מהחשמל ולהפעיל את הקודי מחדש .

Horiz_Line

סעיף.6

שאלה: עשיתי איפוס דרך WIZARD IL לא הופיעה הודעה שהסתיים ,וכלום לא השתנה?

תשובה: אחרי ביצוע איפוס ישנם מכשירים שידעו לאפס את עצמם לבד וישנם מכשירים שישארו באותו עיצוב ,הפתרון הוא לצאת מהקודי ולהכנס אליו חזרה והכל יחזור למצב התחלתי.

Horiz_Line

סעיף.7

שאלה: עשיתי את פעולות לפי הסדר , ועדיין שאני לוחץ להתקנה  של  הבילד שאני בוחר זה רושם לי הודעה שזה מתקין ונעלמת ההודעה אחרי שנייה ?

תשובה: הפתרון לבעיה שלכם זה השם משתמש שלכם במחשב הוא בעברית על מנת להתקין את הבילד חייב שם משתמש באנגלית במחשב במערכת "ווינדוס" ישנן 2 פתרונות לתקלה

1.לפרמט את המחשב ולרשום שם באנגלית

2. לעבוד לפי המדריך הזה ליצירת שם משתמש נוסף באנגלית : למדריך לחצו כאן

Horiz_Line

סעיף.8

שאלה: השורת מבזקים (RSS) , הפסיקה לעבוד פתאום אני לא רואה כלום מה עושים?

תשובה: הגדרות  מראה  עריכה, ישאל אתכם עם להתקין RSS ,להתקין הולכים לתוכנות ,WIZARD IL ,  ואז להרחבות מומלצות דרך הוויזראד מתקין RSS רוטר או כל שורת מבזקים אחרת, מכבה את המכשיר וזה אמור לעבוד.

Horiz_Line

סעיף.9

שאלה: מדוע הרחבה "סדרות TV" ,באריח רויאל אינו עובד או שעובד לסירוגין?

תשובה: ההרחבה מנגנת תוכן בהתאם לעומס הקיים בשרתים ובשיטה שמנהלי האתר פועלים – רק מנויים יקבלו תוכן בשעות מסויימות של היום , בשאר השעות ביום כולם יכולים להנות מההרחבה.

Horiz_Line

סעיף.10

שאלה: האם ניתן להוסיף ערוצי טלוויזיה חיה (PVR) , לאחר התקנת הוויזארד?

תשובה: פעולה של הוספת PVR נוסף שתעבוד במקביל עם מה שהוגדר מתחתחילה , רק תגרום לבעיות בערוצים החיים , חד משמעית לא מומלץ להפעיל כמה וכמה PVR במקביל.

Horiz_Line

סעיף.11

שאלה: בעת ניגון הסרט/הסדרה ,רואים מסך שחור ?

תשובה:  נגדיר את הפעולה בביטול האצת חומרה, עשו זאת כך – הגדרות וידאוהאצה ולבטל את הסימן מהכיתוב  ״ אפשר האצת חומרה מצב תוכנתי"

Horiz_Line

סעיף.12

שאלה:  אני לא רוצה שיופיע לי שורת כיתוב  של "סריקות ועדכונים" מה ניתן לעשות?

תשובה: נכנס בדיוק לפי הפירוט שכאן – הגדרות וידאו ספרייה סמנו 
ב- ״הסתר התקדמות עדכון ספריה״.

Horiz_Line

סעיף.13

שאלה:  מדוע כשאני נכנס לקטגוריות מופיע לי מסך שחור במקום התצוגה הרגילה שאמורה להיות?

תשובה: חלק מהמכשירים (סטרימרים),  ״חלשים״ ואינם תומכים בהאצת חומרה יש לבטל את האפשרות של האצת חומרה, לפי הפעולה הבאה – הגדרות  וידאו  האצה,
בסיום ביטול הפעולה, חובה להפעיל מחדש את המכשיר (ריסטרט), ולהיכנס בחזרה לקודי.

Horiz_Line

סעיף.14

שאלה: מדוע בזמן צפייה בסרט/סדרה, מציג מסך שחור עם סאונד בלבד?

תשובה: יש לבטל את שיטת עיבוד הוידאו לתוכנה – הגדרות  וידאו שנו את שיטת עיבוד הוידאו לתוכנתי ולסיום נא לבצע הפעלה מחדש לקודי.

Horiz_Line

סעיף.15

שאלה: קיר הסרטים מכוון באופן אוטומטי לתוסף SALTS, איך ניתן לשנות זאת?

תשובה:  נכנס לפי הפעולה הבאה – להגדרות הרחבות הרחבות שלי הרחבות וידאו – TheWiz Media Wall – לחצו על קליק ימני בעכבר ונבחר ב-"הגדרות הרחבה" – ושנו בהתאם לתמונה – בסיום לחצו על אישור.

1

 

Horiz_Line

סעיף.16

שאלה: איך אני מוסיף אריח חדש , למסך הבית בקודי?

תשובה: יש לעיין בסרטון הבא , (הפעולות זהות להתקנה הנוכחית).

Horiz_Line

סעיף.17

שאלה: איך אפשר לעשות קיצור להרחבה בתוך האריח חדש/קיים ?

תשובה: יש לעיין בסרטון הבא , (הפעולות זהות להתקנה הנוכחית מבוסס על סופר פייבוריט).

Horiz_Line

סעיף.18

שאלה: מדוע תחת האריח  VOD, ההרחבה סדרות TV לא מנגנת תוכן או שמציגה הודעת שגיאה?

תשובה: ההרחבה מנגנת ופועלת בהתאם לעומס – רק מנויים שבתשלום יקבלו תוכן במידה ויש עומס.
לגבי הודעות שגיאה ייתכן מאוד שההרחבה המדוברת לא תשרוד הרבה לאחרונה נתקלים בקשיים לאתר של ההרחבה וזו כתוצאה מזה ההרחבה לא תקינה.

Horiz_Line

סעיף.19

שאלה: איך מחליפים ערכת נושא במערכת ToMeR Wizard ?

תשובה:  יש לעיין בסרטון הדרכה שהכנתי עבורכם לצפייה לחצו כאן

Horiz_Line

סעיף.20

שאלה: האם ניתן לשנות או להסיר את הפתיח שבהפעלה של הקודי?

תשובה לשינוי הפתיח: 

לגשת לאריח מערכת-למעלה באפשרויות נוספות יש לכם הגדרות סקין ומערכת.

ולבצע בדיוק כמו בתמונה ולשנות את זה ל-Kodi.Logo.Animation.1

14053959_1173476982712832_1208485667830392114_n

תשובה להסרת הפתיח לחלוטין: 

לגשת לאריח מערכת-למעלה באפשרויות נוספות יש לכם הגדרות סקין ומערכת להגיע למצב כמו בתמונה ולהסיר את האופציה "מסך פתיחה מותאם אישית".

14053959_1173476982712832_1208485667830392114_n

Horiz_Line

סעיף.21

שאלה: מה הנתיב (תיקייה) , המרכז את כל התוכן של המערכת בקודי ?

תשובה: כל מערכת הפעלה שונה אחת מהשנייה , לפניכם תמונה המסבירה היכן מותקן הקודי לפי מערכת ההפעלה.

ydTZCVp

Horiz_Lineלקבלת מידע ודיווח על תקלות פנו אלינו בקבוצה